19.5 C
Warszawa
wtorek, 24 czerwca, 2025
spot_imgspot_img

Top 5 tego tygodnia

spot_img

Powiązane posty

Branża konopi indyjskich celuje w Trumpa z reklamą o wartości 1 mln USD, wzywając do reformy regulacji – MEDCAN24

Nowa kampania reklamowa o wartości miliona dolarów, finansowana przez amerykański przemysł konopi indyjskich, ma zostać uruchomiona w całych Stanach Zjednoczonych i wydaje się być dostosowana bezpośrednio do pozyskania przychylności prezydenta Donalda Trumpa.

Dwie 30-sekundowe reklamy telewizyjne, sfinansowane przez polityczną grupę lobbingową American Rights and Reform PAC, celują w dwa ulubione cele Trumpa, byłego prezydenta Joe Bidena i Kanadę.

Pierwszy z nich twierdzi, że „Joe Biden i Demokraci” zaklasyfikowali leki „milionów Amerykanów” jako niebezpieczny narkotyk, „ograniczając ich dostęp do pomocy”.

Chociaż nie jest to zgodne z faktami, ponieważ konopie indyjskie od dziesięcioleci znajdują się w wykazie I obok heroiny, wzmacnia to narrację utrzymywaną przez wielu zwolenników konopi indyjskich, że Biden w dużej mierze nie spełnił swojej obietnicy szeroko zakrojonej federalnej reformy konopi indyjskich, w szczególności forsując zmianę harmonogramu przed końcem swojej kadencji.

Ponownie, wyraźnie dostosowana do próby schlebiania Trumpowi, reklama stwierdza, że „walczy on o to, by Ameryka znów była zdrowa” i wzywa wyborców, by poprosili prezydenta o „zakończenie wojny Bidena z medyczną marihuaną i postawienie pacjentów na pierwszym miejscu”.

Druga reklama głosi, że „Kanada atakuje amerykańskie firmy zajmujące się konopiami indyjskimi”, sugerując, że obecny status konopi indyjskich jako narkotyku z harmonogramu pierwszego uniemożliwia Amerykanom prowadzenie badań lub notowanie na giełdzie, „podczas gdy kanadyjskie firmy zarabiają”.

„To jest walka America First. Prezydent Trump miał odwagę podpisać białą ustawę, aby spróbować leczyć amerykańskich pacjentów. Zróbmy to jeszcze raz. Proszę zmienić harmonogram marihuany i postawić Amerykę na pierwszym miejscu”.

Według CNN, PAC wyda ponad 1 milion dolarów na emisję dwóch spotów w telewizji kablowej i serwisach streamingowych w ciągu najbliższego miesiąca, szczególnie w Waszyngtonie i West Palm Beach, gdzie znajduje się Mar-a-Lago.

Sugeruje również, że PAC jest finansowany przez przemysł konopi indyjskich i rozpowszechnia ankietę przeprowadzoną przez Tony’ego Fabrizio, głównego ankietera Trumpa, która wydaje się wykazywać, że „nie ma znaczącej politycznej grupy demograficznej, która nie uważa, że konopie indyjskie powinny być legalne”.

To, czy reklamy będą w stanie wpłynąć na prezydenta, jest niejasne i pomimo spekulacji na ten temat, niewiele jest dowodów na jego opinię w tej kwestii.



Nowa kampania reklamowa o wartości miliona dolarów, finansowana przez amerykański przemysł konopi indyjskich, ma zostać uruchomiona w całych Stanach Zjednoczonych i wydaje się być dostosowana bezpośrednio do pozyskania przychylności prezydenta Donalda Trumpa.

Dwie 30-sekundowe reklamy telewizyjne, sfinansowane przez polityczną grupę lobbingową American Rights and Reform PAC, celują w dwa ulubione cele Trumpa, byłego prezydenta Joe Bidena i Kanadę.

Pierwszy z nich twierdzi, że „Joe Biden i Demokraci” zaklasyfikowali leki „milionów Amerykanów” jako niebezpieczny narkotyk, „ograniczając ich dostęp do pomocy”.

Chociaż nie jest to zgodne z faktami, ponieważ konopie indyjskie od dziesięcioleci znajdują się w wykazie I obok heroiny, wzmacnia to narrację utrzymywaną przez wielu zwolenników konopi indyjskich, że Biden w dużej mierze nie spełnił swojej obietnicy szeroko zakrojonej federalnej reformy konopi indyjskich, w szczególności forsując zmianę harmonogramu przed końcem swojej kadencji.

Ponownie, wyraźnie dostosowana do próby schlebiania Trumpowi, reklama stwierdza, że „walczy on o to, by Ameryka znów była zdrowa” i wzywa wyborców, by poprosili prezydenta o „zakończenie wojny Bidena z medyczną marihuaną i postawienie pacjentów na pierwszym miejscu”.

Druga reklama głosi, że „Kanada atakuje amerykańskie firmy zajmujące się konopiami indyjskimi”, sugerując, że obecny status konopi indyjskich jako narkotyku z harmonogramu pierwszego uniemożliwia Amerykanom prowadzenie badań lub notowanie na giełdzie, „podczas gdy kanadyjskie firmy zarabiają”.

„To jest walka America First. Prezydent Trump miał odwagę podpisać białą ustawę, aby spróbować leczyć amerykańskich pacjentów. Zróbmy to jeszcze raz. Proszę zmienić harmonogram marihuany i postawić Amerykę na pierwszym miejscu”.

Według CNN, PAC wyda ponad 1 milion dolarów na emisję dwóch spotów w telewizji kablowej i serwisach streamingowych w ciągu najbliższego miesiąca, szczególnie w Waszyngtonie i West Palm Beach, gdzie znajduje się Mar-a-Lago.

Sugeruje również, że PAC jest finansowany przez przemysł konopi indyjskich i rozpowszechnia ankietę przeprowadzoną przez Tony’ego Fabrizio, głównego ankietera Trumpa, która wydaje się wykazywać, że „nie ma znaczącej politycznej grupy demograficznej, która nie uważa, że konopie indyjskie powinny być legalne”.

To, czy reklamy będą w stanie wpłynąć na prezydenta, jest niejasne i pomimo spekulacji na ten temat, niewiele jest dowodów na jego opinię w tej kwestii.

Cannabis Law Resources in Poland

Discover essential legal information about the cultivation of cannabis, its sale, and regulations governing medical products in Poland. These guides will help you understand the legal requirements, such as certification, licensing, and other compliance issues.

Popularne artykuły