Snoop Dogg rozszerza swoją markę marihuany Smoke Weed Every Day (S.W.E.D.). Snoop Dogg, raper i ikona kultury marihuany, rozszerza swoją markę marihuany Smoke Weed Every Day (S.W.E.D.).
Uruchomienie platformy działa również jako katalog S.W.E.D. Fizyczne lokalizacje detaliczne marihuany obejmują aptekę w Los Angeles i kawiarnię w Amsterdamie. Obie zostały ogłoszone latem.
S.W.E.D. sprzedaje produkty za pośrednictwem nowego sklepu internetowego. Produkty sprzedawane za pośrednictwem nowego sklepu internetowego S.W.E.D.
Snoop powiedział w komunikacie prasowym, że święta to czas dzielenia się. „W tym roku dzielę się S.W.E.D. Snoop ogłosił w niedawnym komunikacie prasowym, że aplikacja S.W.E.D. jest teraz dostępna dla wszystkich. Bez względu na to, gdzie robią Państwo zakupy, wysokiej jakości produkty, których używam na co dzień, będą dostępne zarówno w sklepie, jak i online.
SWED.com to strona internetowa z ograniczeniami wiekowymi, która pyta odwiedzających, czy mają ukończone 21 lat. Strona sprzedaje 3,5-gramowe słoiki z kwiatami marihuany Animal Cookies THCA. Inne formy konopi są wymienione jako „wkrótce” od środy wieczorem.
Odniesienia Snoopa do marihuany w jego piosenkach i innych występach pozostały kulturowo istotne w społeczności konopi indyjskich, nawet gdy narkotyk stał się bardziej popularny. Regularnie mówi o swoim związku z marihuaną w telewizji i wywiadach.
Andy Cohen potwierdził w październikowym programie Watch What Happens Live With Andy Cohen, że ma pracownika, który jest odpowiedzialny za upewnienie się, że ludzie, z którymi pali trawkę, nie są zbyt naćpani. Pracownik powie im „koniec”, gdy osiągną swój limit.
Nie jest jasne, czy jest to ta sama osoba, której Snoop płacił ponad 50 000 dolarów rocznie za zwijanie dla niego bluntów. Snoop oszacował, że w 2019 roku spożywał 81 bluntów każdego dnia.
Wcześniej w październiku artysta przyjął nową rolę jako gościnny meteorolog w programie TODAY Show, prowadząc widzów przez spersonalizowaną mapę pogody o tematyce marihuany, obejmującą miasta od Weed w Kalifornii i Tokeland w stanie Waszyngton po High Point w Karolinie Północnej i Pottsville w Pensylwanii.
Gospodarz późnego wieczoru Jimmy Kimmel docenił spuściznę konopi Snoopa w zeszłym roku, kiedy ogłosił urodziny artysty, 20 października, „nowym świętem” DoggFather’s Day.
Choć Snoop może być najbardziej znany jako płodny konsument, opowiadał się również za reformą, która obejmowała wezwanie do zmiany polityki w NBA, aby gracze mogli swobodnie używać marihuany poza boiskiem.
W zeszłym roku stwierdził, że powodem, dla którego popiera reformę było to, że „pomogłaby ona złagodzić opioidy, wszystkie tabletki i zastrzyki, które były im podawane i ich ból”.
Snoop od dawna naciska na organizacje sportowe, aby przyjęły łagodną politykę dotyczącą marihuany, często podkreślając, że marihuana może służyć jako mniej uzależniająca i niebezpieczna alternatywa dla opioidów na receptę.
Pierwszy sklep detaliczny Snoopa w Los Angeles został otwarty w czerwcu. Raper uruchomił linię produktów z konopi indyjskich w hołdzie dla 2Paca. Snoop twierdzi, że 2Pac dał mu pierwszego papierosa.
„Ten pierwszy blant zapoczątkował głęboką przyjaźń” – powiedział Snoop w komunikacie prasowym. „Zawsze będziemy mieć muzykę 2Paca, ale tutaj jest inny sposób, w jaki mogę podzielić się z fanami tym, czym był 2Pac”.
Snoop uruchomił Leafs By Snoop w Kolorado, markę marihuany, którą wcześniej stworzył.
Snoop otworzył coffeeshop w Amsterdamie z dwoma piętrami ekskluzywnych szczepów, akcesoriów do palenia i produktów spożywczych, które dorośli mogą kupować i konsumować na miejscu. Witryna zawiera graffiti i dzieła sztuki, aby uhonorować dziedzictwo rapera.
Nowe badanie pokazuje, że CBD może pomóc przeciwdziałać przypadkowemu narażeniu psów na marihuanę
Element obrazu dostarczony przez TechCrunch.