16.5 C
Warszawa
piątek, 18 kwietnia, 2025
spot_imgspot_img

Top 5 tego tygodnia

spot_img

Powiązane posty

Przynęta na kliknięcie: atrakcyjne zdjęcia marihuany – MEDCAN24

W mrocznych czasach prohibicji konopi indyjskich, a zwłaszcza przed Internetem, znalezienie zdjęcia ulubionej rośliny mogło okazać się wyzwaniem – zwłaszcza jeśli nie chciało się zadowolić oglądaniem stosu zamurowanych ziół ułożonych przed policjantami, którzy właśnie je skonfiskowali.

Pionierami w dziedzinie fotografii konopi indyjskich byli między innymi OGs z High Times, który został założony w 1974 roku, a także pisarze zajmujący się uprawą konopi pierwszej generacji, tacy jak Ed Rosenthal i Jorge Cervantes. Zdjęcia te miały jednak zazwyczaj charakter instruktażowych, technicznych ujęć, które miały pomóc podziemnym hodowcom w lepszym wykonywaniu ich zawodu lub powiększonych zbliżeń, mających na celu ujawnienie każdego anatomicznego szczegółu najsmaczniej wyglądających okazów botanicznych na świecie.

Jednak w dzisiejszych czasach, gdy legalizacja się rozprzestrzenia, wszyscy robią zdjęcia wszystkiego, a fotografia marihuany nagle staje się zatłoczonym polem. Dlatego też, aby skupić się na niektórych z pojawiających się na scenie trendów i zastanowić się nad tym, co pokazują one na temat szybkiej ewolucji kultury konopi indyjskich, postanowiliśmy stworzyć profil czterech czołowych fotografów konopi indyjskich. Każdy z nich podchodzi do sztuki i nauki swojego rzemiosła w nieco inny sposób, ale wszyscy tworzą uderzające obrazy, które przedstawiają konopie indyjskie w odpowiednio pozytywnym świetle – torując drogę do nowej ery społecznej i prawnej akceptacji w społeczeństwie, które coraz chętniej i potrafi postrzegać konopie indyjskie jako piękny kwiat.

Kristen Angelo

@apotfarmersdaughter

Pochodząca z malowniczej wyspy Vashon w stanie Waszyngton, Kristen Angelo z dumą określa siebie mianem „córki hodowcy trawki”. Wychowana w idyllicznym świecie domorosłych hodowców konopi indyjskich na małą skalę i tajnych partyzanckich upraw w lesie, Angelo została zrujnowana jako nastolatka pod koniec lat 90-tych, kiedy to, jak sama mówi, jej rodzina „stała się ofiarą wojny narkotykowej, zakończonej obowiązkowym minimalnym federalnym wyrokiem więzienia dla mojego ojca za to, co detektywi uznali za „najbardziej wyrafinowaną operację uprawy”, jaką widzieli od prawie dekady”.

Dwadzieścia lat później Angelo postrzega swoją fotografię jako akt sprzeciwu wobec wojny narkotykowej. Jej celem jest dostarczenie autentycznego portretu swoich tematów, poprzez „dokumentowanie marihuany i stojącej za nią ludzkości za pomocą uczciwej i wnikliwej narracji wizualnej”, a wszystko to w nadziei, że wykorzysta swoje wyjątkowe oko do fotografii dokumentalnej, aby pomóc „zdemontować z góry przyjęte wyobrażenia i stereotypy głównego nurtu utrzymujące się wokół kultury konopi”. Jej prace były prezentowane w wielu mediach, w tym w Cannabis Now, a nawet w bestsellerowej książce „The Cannabis Grow Bible: The Definitive Guide to Growing Marijuana for Recreational and Medicinal Use”. W 2016 roku jej zdjęcia zostały włączone do wystawy w Oakland Museum of California o nazwie Altered State: Marihuana w Kalifornii, pierwszej w historii dużej wystawy muzealnej w USA poświęconej marihuanie.

Zdjęcie zrobione w Tahoma Growers.

Ujęcie w Cascade Gnome Farms.

Karaluchy w puszce Altoids.

Strzał w Suspended Brands.

Justin Cannabis

Według Justina Cannabis, jednego z najlepszych fotografów komercyjnych w branży, korzenie jego sztuki zaczęły się rozwijać podczas łagodnego wychowania w północnej Kalifornii. Od najmłodszych lat uwielbiał jazdę na deskorolce – zarówno samą jazdę, jak i kulturę, która ją otacza – więc zaczął od robienia zdjęć swojego najbliższego otoczenia dla zabawy. Później, w połączeniu z jego dążeniem do technicznej sprawności, pasja ta doprowadziła do dekady pracy dla Santa Cruz Skateboards, wiodącego producenta desek i marki lifestylowej. Ta praca pokazała mu, jak może zamienić hobby w karierę, a nawet udało mu się stworzyć kilka zdjęć i produktów związanych z konopiami indyjskimi, które stały się hitem wśród deskorolkarzy nastawionych na zioło.

Stamtąd Cannabis przeszedł do fotografowania samej marihuany, a także otaczającego ją stylu życia, publikując niezliczone okładki w High Times, w tym wiele kultowych zdjęć najgorętszych nowych odmian w Kalifornii, na długo zanim reszta kraju miała okazję ich spróbować. Najbardziej znany z używania lampy błyskowej i kolorowych filtrów do tworzenia niesamowicie żywych zdjęć studyjnych, stworzył rozkładówki, które zdobiły niezliczone ściany i były ślinione przez tych, którzy tylko chcieliby móc palić tak piękne kwiaty. Współtworzył również książki i kalendarze, a nawet rozpoczął pracę w terenie, podróżując po całym świecie, aby dokumentować ogrody konopi i uprawy.

Odmiana: Alien OG

Okładka wodnego wydania High Times.

Profesjonalny skateboarder Dave Gravette.

Kolejna okładka High Times przedstawiająca dab rig.

Bruce Wolf

Co się dzieje, gdy stylistka żywności poślubia fotografa i oboje kochają konopie indyjskie? Cóż, jeśli są Państwo Laurie Wolf i Bruce Wolf, łączą Państwo siły, aby stworzyć jedne z najbardziej klasycznych i przepysznych fotografii produktów spożywczych dostępnych na świecie. Laurie, nazwana „Marthą Stewart marihuany” przez nikogo innego jak New Yorkera, zyskała sławę jako autorka czterech książek o konopiach indyjskich – „HERB”, „Cooking with Cannabis”, „Marijuana Edibles” i „The Medical Marijuana Dispensary” – jednocześnie dostarczając przepisy na napary do Cannabis Now i innych wiodących firm medialnych.

Wszystko to osiągnęła pracując ramię w ramię ze swoim mężem Brucem, który wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie w fotografii komercyjnej i artystycznej, aby uchwycić wszystkie jej kulinarne kreacje na bazie konopi indyjskich w sposób, który sprawia, że wyglądają one zarówno przystępnie, jak i inspirująco. Produkty spożywcze pomagają marihuanie pokonywać podziały kulturowe i usuwać społeczne stygmaty (w końcu, wszyscy lubi jeść), a pełne miłości obrazy Bruce’a przedstawiające artystycznie zaaranżowane jedzenie jego żony aktywnie wzmacniają ideę, że marihuana jest przyjemnością i błogosławieństwem, którym należy się dzielić.

Zdjęcie na okładce numeru 14 Cannabis Now.

Odcedzanie olejów z gotowanej marihuany za pomocą gazy podczas produkcji masła kannabinoidowego.

Końcowy produkt przepisu na herbatę z konopi.

Domowa kuchnia Laurie & Maryjane.

Sean Moore, alias Dankshire

@dankshire_

Moore, mistrz niszy w niszy, specjalizuje się w zdjęciach ekstraktów z konopi indyjskich w super zbliżeniu, w ich najbardziej ziarnistych szczegółach, rejestrując obce krajobrazy i dziwne światy cukrów, shatterów, sosów i płyt. Będąc samoukiem i fotografując za pomocą lustrzanki cyfrowej i obiektywu makro, Moore przeszedł przez scenę konopi indyjskich w stanie Waszyngton, pracując dla artystów zajmujących się ekstraktami, zaprzyjaźnionych hodowców i operatorów aptek – najpierw dzieląc się swoimi pracami na Instagramie, zanim zwrócił na siebie uwagę większych magazynów i mediów.

Mając wgląd w najnowocześniejsze koncentraty na świecie, Moore tworzy niezwykle szczegółowe, jasne i wyraźne zdjęcia półprzezroczystych złotych i bursztynowych ekstraktów, przybliżając apetyczne kulki errl kapiące prosto z dabbera lub gałki cukru, które wyglądają jak surowy miód. Jego największym wyzwaniem jest utrzymanie mikroskopijnych cząsteczek kurzu i włosów z dala od tych lepkich substancji, ponieważ maleńka plamka brudu lub błędny odcisk palca może zrujnować piękne ujęcie, gdy ogląda się je z tak powiększonej perspektywy.

Pokazywanie piękna konopi indyjskich i zachowanie pracy wschodzącej klasy psychodelicznych alchemików napędza Moore’a do dalszego wymyślania nowych, innowacyjnych sposobów na zbliżenie się do konopi indyjskich.

Szczep: White Widow od Terp Co.

Szczep – Nightmare Cookies with Mantis extracts

Pierwotnie opublikowany w numerze 31 Cannabis Now. PROSZĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ

PROSZĘ NAM POWIEDZIEĆkto jest Państwa ulubionym fotografem marihuany?



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne artykuły