14.4 C
Warszawa
wtorek, 17 czerwca, 2025
spot_imgspot_img

Top 5 tego tygodnia

spot_img

Powiązane posty

Snoop Dogg ponownie rozszerza swoją markę marihuany o nową stronę internetową sprzedaży produktów konopnych THCA

Przedsiębiorstwo konopne Snoop Dogga ponownie się rozwija – wprowadzając na rynek kolejną bezpośrednią platformę konopnego stylu życia pod swoją wytwórnią Death Row Records.

Uruchomienie TryDeathRow.com zbiegło się w czasie z Dniem Ojca w niedzielę, a marka świętowała, oferując transakcję kup jeden i otrzymaj jeden gratis oraz bezpłatną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 100 USD. Oferta produktów obejmuje kwiaty THCA i pre-rollsy, które są „ręcznie wybierane” przez Snoopa, czytamy w komunikacie prasowym.

A ponieważ zawierają one poniżej 0,3% delta-9 THC, spełniając federalną definicję konopi, firma jest w stanie sprzedawać swoje zapasy nawet w stanach, w których marihuana nie została zalegalizowana.

„Magia Death Row Records zawsze polegała na prawdziwości – muzyce, która przemawiała do ludzi, którzy nią żyli” – powiedział Snoop. „TryDeathRow.com opiera się na autentyczności, kulturze i więzi marki. To jest miejsce, w którym marihuana powinna żyć”.

Snoop nabył wytwórnię muzyczną Death Row Records w 2022 roku, a ikona konopi wykorzystuje tę platformę dziedzictwa, aby stworzyć skrzyżowanie kultury i rośliny.

TryDeathRow.com „oferuje najwyższej jakości wybór produktów z konopi zgodnych z przepisami federalnymi, w tym produkty CBD i Delta-9 THC osobiście sprawdzone przez Snoopa” – czytamy w komunikacie.

„Tylko najlepsze pąki są cięte – bez nasion, bez łodyg, bez patyków – tylko kwiaty z najwyższej półki. Witryna będzie również oferować napoje, produkty spożywcze i inne wysokiej jakości produkty Death Row”.

Jest to najnowsze rozszerzenie rozwijającego się imperium marihuany artysty. W grudniu ubiegłego roku rozszerzył również swoją markę Smoke Weed Every Day (S.W.E.D.) o oddzielną platformę sprzedaży detalicznej bezpośrednio do konsumenta, sprzedającą produkty kannabinoidowe pochodzące z konopi, materiały do palenia i inne towary.

Platforma ta działa również jako katalog fizycznych punktów sprzedaży detalicznej marihuany S.W.E.D., w tym przychodni w Los Angeles i coffeeshopu w Amsterdamie, które zostały ogłoszone zeszłego lata.

W lutym, po sędziowaniu w konkursie na zwijanie bluntów w Las Vegas, raper zaprezentował również własną linię owijek do bluntów.

Dogg Woods – innowacja Snoopa sprzedawana pod marką S.W.E.D. – ma „zapewniać powolne, gładkie spalanie, które wzmacnia smak każdej odmiany konopi lub mieszanki tytoniu”.

Snoop, który od dziesięcioleci nawiązuje do marihuany w piosenkach i innych występach, pozostał kulturalny w społeczności konopi indyjskich, gdy narkotyk stał się bardziej popularny. Dziś regularnie mówi o swoim związku z marihuaną w wywiadach i występach telewizyjnych.

Podczas październikowego występu w programie Watch What Happens Live z Andym Cohenem potwierdził, że w jego otoczeniu znajduje się pracownik, którego zadaniem jest pilnowanie, by ludzie, z którymi pali, nie byli zbyt naćpani, mówiąc im „wystarczy”, gdy osiągną swój limit.

Nie jest jasne, czy jest to ta sama osoba, której Snoop płacił ponad 50 000 dolarów rocznie za skręcenie dla niego blunta. Snoop oszacował w 2019 roku, że zużywa 81 bluntów dziennie.

W ubiegłym roku artysta przyjął nową rolę jako gościnny meteorolog w programie TODAY Show, prowadząc widzów przez spersonalizowaną mapę pogody o tematyce marihuany, obejmującą miasta od Weed w Kalifornii i Tokeland w stanie Waszyngton po High Point w Karolinie Północnej i Pottsville w Pensylwanii.

Gospodarz późnego wieczoru Jimmy Kimmel uznał dziedzictwo konopi Snoopa w 2023 roku, kiedy ogłosił urodziny artysty, 20 października, „nowym świętem” DoggFather’s Day.

Chociaż Snoop może być najbardziej znany jako płodny konsument, opowiadał się również za reformą, która obejmowała wezwanie do zmiany polityki w NBA, aby gracze mogli swobodnie używać marihuany poza boiskiem.

W zeszłym roku powiedział, że popiera reformę w oparciu o „jej medyczną stronę, korzyści zdrowotne i sposób, w jaki może ona faktycznie pomóc złagodzić opioidy i wszystkie tabletki, które zostały im podane i zastrzyki”.

Snoop od dawna naciska na organizacje sportowe, aby przyjęły łagodniejszą politykę dotyczącą marihuany, często podkreślając, że marihuana może służyć jako mniej uzależniająca i niebezpieczna alternatywa dla opioidów na receptę.

Artysta wcześniej wprowadził na rynek inną markę marihuany, o nazwie Leafs By Snoop, w Kolorado w 2015 roku.

Mike Tyson promuje swoją markę marihuany podczas wizyty w laboratorium DEA po spotkaniu z Trumpem

Element obrazu dzięki uprzejmości TechCrunch.

MEDCAN24 jest możliwy dzięki wsparciu czytelników. Jeśli polegasz na naszym dziennikarstwie na rzecz konopi indyjskich, aby być na bieżąco, rozważ miesięczne zobowiązanie Patreon.



Popularne artykuły