W ruchu, który ma wstrząsnąć branżą konopi indyjskich, Cannabis Now potwierdził, że Mike Tyson objął stanowisko dyrektora generalnego Tyson 2.0 i jej spółki macierzystej Carma Holdings, wpływowej firmy zajmującej się konopiami indyjskimi, której współzałożycielem jest legenda boksu. Chociaż szczegółowe informacje na temat transformacji są skąpe po dzisiejszym wpisie w mediach społecznościowych na oficjalnym koncie Tysona na Instagramie, ruch ten umieścił Tysona na najwyższym stanowisku kierowniczym w firmie. Tyson 2.0 był niezwykle ważnym graczem w branży konopi indyjskich od momentu jej uruchomienia, wykorzystując wiedzę ikony boksu i poparcie dla rośliny.
„Carma Holdings i Tyson 2.0 osiągnęły kluczowy punkt zwrotny, ponieważ nadal umacniają swoją pozycję lidera rynku w społeczności konopi indyjskich” – powiedział wysoki rangą urzędnik z Tyson 2.0. Cannabis Now wyłącznie. „Mike Tyson na stanowisku CEO potwierdza niezachwiane zaangażowanie marki w autentyczność i długowieczność, coś, czego branża była głodna w ostatnich latach. Jako firma jesteśmy niezmiernie podekscytowani faktem, że za sterami stoi The Champ”.
Tyson 2.0 został uruchomiony w odpowiedzi na wyzwania stojące przed wcześniejszym przedsięwzięciem ikony boksu, Tyson Ranch, które podobno nie powiodło się z powodu problemów z zarządzaniem i braku wiedzy na temat konopi indyjskich.
W chwili obecnej nie ma oficjalnych informacji na temat roli, jaką Adam Wilks, który pełnił funkcję dyrektora generalnego, pełni w Tyson 2.0.
Mike Tyson: Biznesmen, Wojownik
Tyson, oczywiście znany głównie ze swojej niezwykłej kariery bokserskiej, stał się niezaprzeczalnie wiodącym graczem w branży konopi indyjskich po tym, jak początkowo wszedł w tę przestrzeń ze swoim niezbyt udanym początkiem, Tyson Ranch. Jednak współpraca byłego mistrza wagi ciężkiej z Wilksem doprowadziła do niezwykle udanego uruchomienia Tyson 2.0. Ze swojej strony, sam Tyson dość publicznie wypowiadał się na temat korzyści płynących z konopi indyjskich, używając ich zarówno dla ulgi fizycznej, jak i psychicznej.
The Marketplace
Jak powszechnie wiadomo, rynek konopi indyjskich wciąż szybko się rozwija i oczekuje się, że stanie się branżą wartą wiele miliardów dolarów. Jednak nadal napotyka wyzwania, w tym przeszkody regulacyjne i zmienność rynku. Pomimo tych zawsze obecnych potencjalnych przeszkód, firmy takie jak Tyson 2.0 agresywnie wprowadzają innowacje i rozwijają się, koncentrując się na różnorodności produktów i autentyczności marki.
Objęcie przez Tysona stanowiska dyrektora generalnego oznacza, że potęga konopi indyjskich wprowadzi nowe wymiary do przywództwa i strategii firmy oraz będzie dążyć do wykorzystania osobistej marki supergwiazdy i poparcia dla konopi indyjskich w celu dalszego rozwoju biznesu. Posunięcie to z pewnością nie tylko wpłynie na Tyson 2.0, ale także na nowo zdefiniuje sposób, w jaki wspierane przez celebrytów firmy konopne działają we wciąż rodzącej się branży.