12.9 C
Warszawa
wtorek, 13 maja, 2025
spot_imgspot_img

Top 5 tego tygodnia

spot_img

Powiązane posty

Trzech na czterech konsumentów marihuany twierdzi, że docenia promocje 4/20 od marek innych niż konopie indyjskie, które pokazują, że branża jest „głównym nurtem – MEDCAN24

W związku ze zbliżającym się świętem konopi 4/20, nowy sondaż wykazał, że trzech na czterech konsumentów popiera firmy spoza branży marihuany promujące swoje marki w sposób zgodny z obchodami tego święta.

Podczas gdy w okolicach 4/20 zwykle dochodzi do transakcji i chwytów marketingowych w ramach legalnej branży konopi indyjskich, rosnąca liczba firm, które nie są bezpośrednio związane z marihuaną – od producentów zabawek dla psów po sieci fast foodów – również skorzystała z okazji, aby zagrać w kulturę konopi.

Ankieta przeprowadzona przez platformę telezdrowia konopi NuggMD wykazała, że entuzjaści konopi doceniają ten gest, a 76 procent respondentów stwierdziło, że „uwielbiają”, gdy firmy niezwiązane z marihuaną robią promocje w okresie świątecznym, ponieważ „marihuana powinna być głównym nurtem”.

Dla pozostałych 24 procent respondentów takie działania marketingowe są jednak postrzegane jako „protekcjonalne i obraźliwe”.

Andrew Graham, szef komunikacji w NuggMD, powiedział MEDCAN24, że dane „sugerują, że marihuana może być bezpieczną przestrzenią dla marek innych niż konopie indyjskie, co jest pozytywnym wydarzeniem dla każdego, kto jest żywotnie zainteresowany ruchem legalizacyjnym”.

„Polityka jest prawie zawsze pochodną kultury, a marki i platformy technologiczne, z których korzystają ludzie, wyznaczają dziś większość programu kultury popularnej” – powiedział. „DoorDash zmieniający swoją politykę w celu uwzględnienia THC pochodzącego z konopi jest doskonałym przykładem marki niezwiązanej z konopiami indyjskimi, która wprowadza zmiany w polityce, które bezpośrednio wspierają przemysł konopi indyjskich i, do pewnego stopnia, ofiary kryminalizacji konopi indyjskich”.

„Ruch legalizacyjny potrzebuje tego więcej, a 20 kwietnia to świetny czas na testowanie, uruchamianie lub promowanie tego rodzaju zmian” – dodał. „Jak stwierdziło trzech na czterech respondentów tej ankiety: Marihuana powinna być głównym nurtem. Marki mogą pomóc w osiągnięciu tego celu – i jest 36 milionów częstych konsumentów konopi indyjskich w USA, do których można sprzedawać marki, które to rozumieją”.

Badanie obejmowało wywiady z 277 konsumentami marihuany w dniach 3-13 kwietnia, z marginesem błędu wynoszącym 5,9 punktu procentowego.

Do tej pory w tym roku opublikowano szereg sondaży badających zachowania konsumentów na rynku marihuany.

Na przykład, badanie opublikowane w zeszłym tygodniu wykazało, że połowa amerykańskich konsumentów marihuany twierdzi, że spodziewa się używać więcej marihuany pod rządami Trumpa niż wcześniej.

Wyniki te wydają się być zgodne z inną niedawną ankietą, która wykazała, że konsumenci marihuany zgłaszają wyższy poziom stresu od czasu inauguracji Trumpa w porównaniu do całej populacji.

W związku z tym, inny sondaż z lutego wykazał, że prawie 7 na 10 amerykańskich konsumentów marihuany twierdzi, że planuje wydać więcej na konopie indyjskie lub mniej więcej tyle samo w 2025 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Firma NuggMD opublikowała również niedawno ankietę, z której wynika, że dwóch na trzech konsumentów marihuany twierdzi, że musiało podjąć decyzję o wydaniu mniejszej ilości pieniędzy na konopie indyjskie z powodu szerszej inflacji w gospodarce.

Tymczasem, inna styczniowa ankieta wykazała, że ponad połowa konsumentów marihuany twierdzi, że pije mniej alkoholu lub nie pije go wcale po zażyciu marihuany.

Bill Maher twierdzi, że „nie był na haju” podczas kolacji z Trumpem w Białym Domu, nazywając to „straconą okazją”.

MEDCAN24 jest możliwy dzięki wsparciu czytelników. Jeśli polegasz na naszym dziennikarstwie wspierającym konopie indyjskie, aby być na bieżąco, proszę rozważyć miesięczne zobowiązanie Patreon.



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne artykuły