24.8 C
Warszawa
poniedziałek, 21 kwietnia, 2025
spot_imgspot_img

Top 5 tego tygodnia

spot_img

Powiązane posty

40 ton dźwiga ciężki ciężar zepsutego przemysłu – MEDCAN24


Jeśli spojrzeć na trwającą od dziesięcioleci wojnę z narkotykami i powszechny stan legalizacji marihuany, niekorzystny wpływ tej korelacji na zmarginalizowane grupy jest dobrze znany w branży. Liczne marki konopi indyjskich o wpływie społecznym znalazły sposoby na odwdzięczenie się i wspieranie czarnych i brązowych społeczności, które zostały dotknięte niesprawiedliwymi przepisami. Jednak dzisiejsze społeczeństwo wciąż udowadnia, że istnieje wyraźna różnica między tymi, którzy mówią, a tymi, którzy naprawdę chodzą.

40 Tons to marka konopi indyjskich o wpływie społecznym, której misja wykracza poza oddawanie potrzebującym. Chodzi o reintegrację jednostek ze społeczeństwem, łączenie społeczności z karierą i wspieranie rodzin, które zostały pozostawione na pastwę losu.

Wśród wielu marek wykazujących wsparcie i wysiłki na rzecz sprawiedliwości społecznej i równości w branży, 40 Tons wykonuje nienaganną pracę, dotykając wszystkich punktów sprawy – wykorzystując swoje wspólne zasoby i talent, aby wywrzeć istotny wpływ społeczny na kulturę, dziedzictwo i styl życia konopi.

To, co ich wyróżnia, to trudności i historia, które zmotywowały 40 Tons do zbudowania marki, która z powodzeniem pomaga osobom bezpośrednio dotkniętym wojną z narkotykami, jednocześnie edukując opinię publiczną.

System niesprawiedliwości

W 2014 roku Corvain Cooper został skazany na karę pozbawienia wolności bez możliwości zwolnienia warunkowego za przestępstwo związane z konopiami indyjskimi bez użycia przemocy, czyli spisek dotyczący handlu ponad 40 tonami konopi indyjskich. Ta pomyłka sądowa nie tylko doprowadziła do skazania Coopera na dożywocie, ale także zainspirowała powstanie marki 40 Tons.

Założona przez operatorów, którzy pomogli zbudować branżę, którą wszyscy znamy i doceniamy, 40 Tons reprezentuje autentyczną i godną zaufania kulturę konopi indyjskich, stając w obronie tych, którzy walczyli – i nadal walczą – w niesprawiedliwej wojnie o legalizację.

Przed aresztowaniem Coopera, CEO 40 Tons, Loriel Alegrete, przeszła przez własną głęboko zakorzenioną historię uwięzień związanych z konopiami indyjskimi, których doświadczył jej mąż. Zdając sobie sprawę z tego, w co był zamieszany jej mąż, gdy został wysłany do więzienia, Loriel natychmiast zdała sobie sprawę, że znajduje się w trudnej i kłopotliwej sytuacji w społeczeństwie, które zaczyna czerpać korzyści z lukratywnej legalizacji. Była zmuszona zabrać głos i dać głos potrzebującym.

Po latach zabierania głosu i prowadzenia kampanii, były prezydent Trump ułaskawił Coopera i uwolnił go ostatniego dnia urzędowania. Od tego momentu marka 40 Tons nadal katapultowała swoją walkę o sprawiedliwość społeczną w konopiach indyjskich.

Pomiędzy Corvainem Cooperem i mężem Loriel Alegrete narodziła się marka 40 Tons, aby reprezentować osoby dotknięte przez system i walczyć o sprawiedliwość w nowej i dynamicznie rozwijającej się branży wartej miliardy dolarów. Dzięki temu wysiłki ich marki były tak przejrzyste, jak ich historia.

Zespół 40 Tons (L-R) Brandon Mitchell, dyrektor ds. kariery; Corvain Cooper, CBA (główny ambasador marki); Loriel Alegrete, dyrektor generalny i Anthony Alegrete, dyrektor operacyjny. Mark Braboy

The 40 Ton Career

Dziś mogą Państwo reprezentować markę 40 Tons na więcej niż jeden sposób. Ta należąca do czarnoskórych kobiet firma promuje styl życia i kulturę poprzez wysokiej jakości produkty z konopi indyjskich, stylowe towary i serię konferencji zawodowych. Ich celem jest stworzenie symbiotycznego środowiska i umożliwienie tym marginalizowanym społecznościom rozwoju.

Element 40 Tons związany z karierą zawodową ma na celu bezpośrednie połączenie społeczności dotkniętych skutkami konopi z najlepszymi pracodawcami i instytucjami edukacyjnymi. Ich głównym celem jest współpraca z firmami i organizacjami, które chcą zatrudniać, edukować i wzmacniać społeczność poprzez odwdzięczanie się – z zobowiązaniem do dania drugiej szansy każdej osobie z przeszłymi wyrokami skazującymi za konopie indyjskie.

Z wizją stworzenia ponad 40 ton nowych możliwości zatrudnienia i zatrudnienia ponad 80.000 wielokulturowych konsumentów do 2024 roku, marka wpływu społecznego jest na niesamowitym starcie. Na każdej konferencji poświęconej karierze związanej z konopiami indyjskimi, 40 Tons Careers skupia najlepsze firmy i edukatorów w branży, aby połączyć różnorodne talenty w społeczności BIPOC z w pełni wyselekcjonowaną karierą w konopiach indyjskich. Ale nie poprzestają na tym, chcą widzieć większą różnorodność, równość i integrację mniejszości i osób dotkniętych systemem w całej korporacyjnej Ameryce.

Mówiąc prawdę do władzy

Dzięki ponad 25-letniej obecności na rynku Legacy, 40 Tons podniosło swoją reputację sprzedaży wysokiej jakości marihuany jeszcze wyżej, tworząc wzmacniający sposób promowania sprawiedliwości i oddania swoim sąsiadom.

Kontynuując promowanie wpływu społecznego ze wszystkich stron, 40 Tons znalazło również sposób na stworzenie możliwości dla konsumentów w tym ruchu sprawiedliwości społecznej. Marka posiada również własną linię produktów konsumenckich w stanie Kalifornia, gdzie współpracuje z najlepszymi rolnikami i markami, aby wyselekcjonować najlepsze produkty w każdej kategorii.

Bez względu na oferowany produkt, każdy zakup detaliczny od 40 Tons jest silniejszy i ma większy wpływ ze względu na bezpośrednie wsparcie dla sprawiedliwości społecznej w społeczności.

Każdy zakup produktu z konopi 40 Tons pomaga więźniom bez przemocy w walce z niesprawiedliwymi wyrokami, przywraca sprawiedliwość i zapewnia im (i ich rodzinom) pełne, sprawiedliwe życie.

Z misją zerwania łańcuchów niesprawiedliwości wynikających z prohibicji, 40 Tons jest o krok bliżej do sprawiedliwości społecznej i równości w przestrzeni konopi indyjskich – jeden zakup na raz.

40 Tons
40 Tons zrywa łańcuchy niesprawiedliwości.

Zwiększanie wpływu społecznego

Wraz z prezydenckim ułaskawieniem Coopera w 2021 r., 40 Tons nadal traktuje to jako szansę na czynienie dobra w społeczności BIPOC i walkę o zapewnienie drugiej szansy osobom dotkniętym wojną z narkotykami.

Zbudowali organizację i przestrzeń, która nie tylko zapewnia rozwiązania rodzinom i osobom dotkniętym kryminalizacją konopi indyjskich, ale także oferuje stanowiska kierownicze i miejsca pracy potrzebującym. Nie tylko to, ale cała marka 40 Tons wywodzi się z zespołu wykonawczego z historią uwięzienia za konopie indyjskie, a Corvain Cooper jest teraz głównym ambasadorem marki.

40 Tons to prawdziwa marka wpływu społecznego pod każdym względem. Są z butami na ziemi, robiąc różnicę.

Niezależnie od tego, czy kupują Państwo wysokiej jakości produkt z konopi 40 Tons, czy też wspierają Państwo działania mające na celu łączenie społeczności BIPOC z miejscami pracy w branży konopi indyjskich, mają Państwo pewność, że interakcja ta ma bezpośredni wpływ na tych, którzy byli niesłusznie dotknięci przez zbyt długi czas.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne artykuły